Agha Ali reveals how marriage has changed him

 


Agha Ali reveals how marriage has changed him

حنا الطاف اور آغا علی نے ایک دلکش جوڑے کو بنایا جو ڈرامہ بھینسوں اور عوام نے ایک جیسے کیا ہے۔ ان کے سوشل میڈیا ہینڈلز پر بڑے پیمانے پر مداحوں کی پیروی کرنے سے ، مشہور شخصیت کے جوڑے مداحوں کو تازہ رکھتے ہیں۔

آغا علی ہمارے سب سے باصلاحیت اداکار ہیں۔ اگرچہ اداکار کو اپنے ابتدائی دنوں میں پی ٹی وی ڈراموں میں 2011 میں واپس جدوجہد کرنا پڑی تھی ، لیکن بعد میں وہ کراچی شفٹ ہوگئے اور اپنی ناقص اداکاری کی مہارت سے انڈسٹری میں اپنا مقام بنا لیا۔

35 سالہ نوجوان کو گڈ مارننگ پاکستان دکھانے کے لئے مدعو کیا گیا جہاں میزبان ندا یاسر نے کچھ دلچسپ سوالات پوچھے۔ اپنی شادی شدہ زندگی کے بارے میں تفصیلات بتاتے ہوئے دل گومسودا اسٹار کو امیدوار بن گیا۔

انہوں نے انکشاف کیا کہ اس کی شادی نے اس کی زندگی میں استحکام اور سکون کا احساس لایا ہے ، ”میں شادی سے پہلے تھوڑا سا جذباتی اور ناراض تھا لیکن اب مجھے لگتا ہے کہ کسی کی زندگی میری ہے اس لئے مجھے پرسکون ہونے کی ضرورت ہے۔ اب میں سمجھتا ہوں کہ کسی اور کی بیٹی بھی میرے ساتھ ہے لہذا مجھے زیادہ نرم اور پرسکون ہونا پڑے گا۔ "

Post a Comment

0 Comments