Bigg Boss 14 fame Arshi Khan all set for debut in Bollywood


Bigg Boss 14 fame Arshi Khan all set for debut in Bollywood

 ممبئی۔ ماڈل اور حقیقت ٹیلیویژن کی شخصیت عرشی خان نے بالی ووڈ فلم سائن کرنے کے بعد سب کو حیرت میں ڈال دیا۔


31 سالہ ٹی وی اداکار سلور اسکرین پر چمکنے کے لئے تیار ہے کیونکہ اس نے حال ہی میں بی ٹاؤن پروجیکٹ میں کام کرنے کا اعلان کیا ہے۔ خان نے کہا کہ وہ 'چمپا' کے نام سے ایک دیہاتی لڑکی کی کردار ادا کریں گی جبکہ حالیہ منصوبہ خواتین کی بااختیار کاری پر مبنی ہے۔ انہوں نے اپنے آفیشل انسٹاگرام پر تازہ ترین پروجیکٹ کی جھلک بھی شیئر کی۔



اس جدید پروجیکٹ کے بارے میں مقامی خبروں کے ساتھ گفتگو کرتے ہوئے ، انہوں نے کہا کہ مجھے اس منصوبے کا حصہ بننے پر خوشی ہے۔ جس ہدایتکار کے ساتھ میں کام کر رہا ہوں اس کردار کے لئے انہوں نے مجھے منتخب کیا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ میرے پرستار مجھے بالکل مختلف انداز میں دیکھیں گے۔


دل والا دلہنیا لی جےینگ - دو مزید مذاق ...

08:00 بجے | 6 مارچ ، 2021

آدتیہ چوپڑا کی ہدایتکاری میں بننے والی دلوالے دلہنیا لی جےینگ نے باکس آفس کے تمام ریکارڈوں کو توڑا اور وہ ایک سب سے بڑے ...


ارشی نے بگ باس کے گھر کے اندر اپنے سفر کے دوران کافی حد تک پریشانی پیدا کردی۔ یہ اس کا پہلا پروجیکٹ پوسٹ ٹی وی ریئلٹی شو ہوگا۔


2016 2016 2016 Back میں ، خان نے دعوی کیا ہے کہ انہیں دبئی میں واقع آئل ٹائکون کے ذریعہ پاک بھارت تصادم کے دوران شاہد آفریدی اور پاکستان کرکٹ ٹیم کی حمایت میں عوامی طور پر پٹی لینے کے لئے ایک کروڑ دس لاکھ روپے کی پیش کش کی گئی ہے۔

Post a Comment

0 Comments