Gauahar Khan’s father passes away in Mumbai


Gauahar Khan’s father passes away in Mumbai

بھارتی اداکارہ گوہر خان کے والد ظفر احمد خان انتقال کر گئے ہیں۔

کافی عرصے سے صحت کی بگڑتے ہوئے ، خان کے والد ممبئی کے ایک اسپتال میں زیر علاج تھے۔

اپنے سرکاری انسٹاگرام ہینڈل میں جاتے ہوئے خان نے شادی کی خوبصورت تصاویر کے ساتھ اپنے والد کے انتقال کی افسوسناک خبر شیئر کی۔

دلی الوداعی نوٹ لکھتے ہوئے ، جھالہ والا ناچنے والے نے لکھا: "میرے ہیرو۔ آپ جیساکوئی آدمی کبھی نہیں ، میرے والد فرشتہ کی حیثیت سے ہمیشہ کے لئے چلا گیا ہے۔ الحمد اللہ۔ ان کا انتقال ان کی خوبصورت زندگی کا ثبوت تھا وہ سب سے بہتر روح تھے۔ ہمیشہ کے لئے میرے پپا۔ میں آپ سے بہت زیادہ پیار کرتا ہوں۔ میں آپ سے بہت زیادہ پیپا ہوں۔ آپ کی شخصیت کا ایک فیصد بھی کبھی نہیں ہوسکتا ہے۔ ♥ M #MYForeverShiningStar ... اسے اپنی دعا میں رکھیں "انضباط للٰہی وینا الہی راجین"


گوہر خان کی دوست پریتی سیمونز نے بھی ایک دل دہلا دینے والی ویڈیو پوسٹ کرتے ہوئے لکھا ، "محض گوہر کے پپا… جس شخص سے میں محبت کرتا تھا… فخر سے رہتا تھا… اور اسے فخر کے ساتھ یاد رکھا جائے گا… طاقت اور محبت۔ گھر والوں کو۔ "


زید دربار نے اپنے سسرال کے ساتھ ایک تصویر بھی شیئر کی اور شائقین سے ان کے لئے دعا کرنے کو کہا۔ اس نے کہا ، "براہ کرم اپنے سسر کو اپنی دعا میں رکھیں۔ اللہ پاک انھیں صحت کے ساتھ بہتر رکھے۔ آمین! وہ سب سے اچھا آدمی ہے۔ الحمد اللہ


اس سے قبل دو روز قبل ، گوہر نے اپنے والد کے ساتھ اپنی شادی کی ایک تصویر اپنے سوشل میڈیا پر شیئر کی تھی اور لکھا تھا ، "ایک باپ # ظفر احمد خان کے بدلے چومتا ہے ، میں آپ سے بہت زیادہ محبت کرتا ہوں # مائی پیپا اسٹراسٹنسٹ۔"

دوستوں اور مداحوں کے ذریعہ غمزدہ کنبہ کو دعا اور تعزیت بھیجی جارہی ہے۔ اس کے والد کامل دائمی سکون میں سکون رکھیں۔

اعجاز درانی ، میڈم نور جہاں کے سابق شوہر ، ...
01:30 شام | 1 مارچ ، 2021
میڈم نور جہاں کے شوہر اعجاز درانی کا لاہور میں انتقال ہوگیا۔ پاکستانی سینما کا پہلا ہیرو جس نے ...

Post a Comment

0 Comments