Happy Birthday Shahid Afridi: Wishes pour in for ‘Boom Boom’ on Twitter as he turns 44


Happy Birthday Shahid Afridi: Wishes pour in for ‘Boom Boom’ on Twitter as he turns 44
لاہور ۔پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان اور انٹرنیشنل کرکٹ کے سب سے نمایاں کھلاڑی شاہد آفریدی آج اپنی 44 ویں سالگرہ منا رہے ہیں۔

سالگرہ کی خوبصورت خواہشات پر اظہار تشکر کرنے کے لئے ‘بوم بوم’ نے سوشل سائٹ ٹویٹر لیا۔ انہوں نے لکھا: ‘تمام سالگرہ کی خوبصورت خواہشات کے لئے آپ کا بہت بہت شکریہ - آج 44! میرا کنبہ اور میرے مداح میرے سب سے بڑے اثاثے ہیں۔ واقعی میں ملتان کے ساتھ اپنے موقف کا لطف اٹھا رہا ہوں اور امید کرتا ہوں کہ ایم ایس کے تمام شائقین کے لئے میچ جیتنے والی پرفارمنس پیش کریں۔
پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کی فرنچائز ملتان سلطانز بھی ان کی سالگرہ کے موقع پر ‘لالہ’ کی مبارکباد پیشی۔ “شاہد آفریدی کو سالگرہ کا بہت مبارک ہونا ، جو کھیل کے حقیقی داستانوں میں سے ایک ہے۔ ملتان کی یہ بات ہم سب کے مستقبل میں ہے اور سلطانوں کے شائقین نے بھی کامیابی حاصل کی ہے۔

Post a Comment

0 Comments