Mahira Khan faces backlash for supporting Mera Jism Meri Marzi slogan


Mahira Khan faces backlash for supporting Mera Jism Meri Marzi slogan

ایک مخلص سپر اسٹار ہونے کے ناطے ، ماہرہ خان ان خیالات کی حمایت کرنے سے کبھی نہیں ہچکچاتی ہیں جن پر وہ سچ مچ یقین رکھتے ہیں۔ اورات مارچ میں اپنے دو سینٹ بانٹتے ہوئے ، 36 سالہ نوجوان نے پاکستان میں خواتین کو درپیش الجھنوں کا ازالہ کیا۔

گرم پانیوں میں چلتے ہوئے ، خان نے بدنام زمانہ نعرہ میرا جیسم میری مارزی پر اپنا مؤقف صاف کیا جس نے پاکستان میں لاتعداد مباحثے کو جنم دیا ہے۔

حماسفر اسٹار نے غلط فہمی اور غلط انداز میں پیش کی جانے والی گرفت کے بارے میں بتایا کہ اس کے معنی واضح کرنا اس کے لئے ابھی بھی کیوں ضروری ہے۔

"جب میں میرا جیسم میری مارزی کہتا ہوں تو میرا مطلب یہ نہیں ہے کہ میں اپنے کپڑے اتار کر ننگے گھومنا چاہتا ہوں!" مشہور شخصیت کو زور دیا “میرا مطلب یہ ہے کہ میں ایک انسان ہوں اور یہ میرا جسم ہے ، لہذا یہ میرے پاس ہے کہ میں آپ کو اس کی طرف دیکھنے کی اجازت دیتا ہوں یا اسے چھونے دیتا ہوں ، یا نہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ اگر آپ تعمیل نہیں کرتے ہیں تو میں آپ کو اطلاع دے سکتا ہوں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ اگر آپ مجھے پریشان کرتے ہیں تو میں آپ کے خلاف کارروائی کرسکتا ہوں کیونکہ آپ کو میرے جسم پر آپ کا کوئی حق نہیں ہے۔

متنازعہ نعرے کے معنی کو توڑنے اور عوام کو آگاہ کرنے کی امیدوں میں ، خان کی اس کوشش کے نتیجے میں عوام کے اعصاب کو متاثر کیا۔

اگرچہ اس میں کوئی حیرت کی بات نہیں ہے کہ اس نعرے کے ذکر سے عوام الناس میں غم و غصہ پایا جاتا ہے جو اس نعرے کو غیر ملکی تنظیموں کا نظریہ قرار دیتے ہیں جو پاکستان میں آہستہ آہستہ پھیل رہا ہے۔

انہوں نے وضاحت کرتے ہوئے کہا کہ لائن کا سیدھا مطلب ہے کہ "کوئی مطلب نہیں ہے اور کوئی بھی عورتوں پر غلط نظر ڈالنے کی جرات نہیں کرسکتا اگر وہ نہیں چاہتی"۔

نیٹیزین کا خیال ہے کہ ماہرہ یہ سب کہہ رہی ہیں جو خود ایک اداکارہ ہیں اور تفریحی دنیا سے تعلق رکھتی ہیں۔

Post a Comment

0 Comments