Mahira Khan gets candid on what it's like to be everyone's favourite

 

1
Mahira Khan gets candid on what it's like to be everyone's favourite

لالی ووڈ کی ملکہ ماہرہ خان پاکستان کی ایک ایلیٹ خاتون سپر اسٹار ہیں اور ان کے بیلٹ کے نیچے بے مثال اسٹارڈم اور بلاک بسٹر پروجیکٹس ہیں۔

دنیا بھر میں مداحوں کی بہت بڑی پیروی کرنے کے ساتھ ، 36 سالہ اداکارہ اس بات پر واضح ہوگئیں کہ یہ ہر کسی کا پسندیدہ بننا اپنی پسند کی بات ہے۔

ہمسفر اسٹار کو حال ہی میں ہیلو میں مدعو کیا گیا تھا! میرا سیٹھی جہاں ان کے بارے میں تفصیلات بتاتی ہیں کہ دقیانوسی تصورات کے باوجود انڈسٹری میں سفر واقعی کیسا رہا ہے۔

مواقع کے ل G خوشی سے ، اس نے اپنی زندگی میں کامیابی حاصل کی ، خان نے انکشاف کیا ، "میں خود کو بہت خوش قسمت سمجھتا ہوں کہ میں یہ کرسکتا ہوں ، وہی کام کرو جو میں نے بچپن میں دیکھا تھا ، جب میں چھوٹا تھا تو مجھے صرف ایک خواب تھا - دو حقیقت میں ، لیکن ایک بڑا میں خواب دیکھو کہ میں شاہ رخ خان کے ساتھ ایک فلم کرنا چاہتا ہوں۔ میں حساب کتاب کروں گا کہ میں کتنی عمر کا ہو گا ، عمر کا فرق کیا ہوگا ، اگر وہ اب بھی کام کر رہا ہو گا ، اور میں کہوں گا کہ میں صرف ایک فلم کروں گا - صرف ایک - اور وہ شاہ رخ خان کے ساتھ ہوگا۔

"میں واقعی میں ان دس لاکھ افراد میں سے ایک رہا جنہوں نے اپنا خواب حاصل کیا جو نہ صرف یہ تھا کہ میں اداکاری کرنا چاہتا ہوں ، بلکہ یہ بچپن کا خواب بھی تھا جو میں نے دیکھا تھا۔ تاہم ، کوئی بھی آپ کو یہ نہیں بتاتا ہے کہ ہر خواب کے ساتھ ایک قیمت ہوتی ہے۔ "اس کے ساتھ منسلک ،" انہوں نے مزید کہا۔

مزید ، انہوں نے اسکرپٹ کا انتخاب کس طرح کیا ، "اب بہت سارے ڈراموں اور فلموں میں کام کرنے کے بعد بھی میں اسی چیزوں کو اسکرپٹ میں دیکھتا ہوں جو میں پہلے دیکھتا تھا۔ اگر کسی چیز نے مجھے ایک ہی بار اپنی طرف راغب کیا تو میں اپنا ذہن نہیں بدلا سکتا ، میں اس خاص چیز پر قائم ہوں۔ میری ایک ذہنیت جو بدل چکی ہے وہ یہ ہے کہ فلمیں اور ڈرامے باہمی تعاون کی کوشش ہیں۔

سپر اسٹار اداکارہ نے یہ بھی کہا کہ ان کی خواہش ہے کہ ایک فلم کے ساتھ اس کا حصہ بنوں ، "اب میں نے کام اور اداکاری کا مطلب سیکھ لیا ہے۔ میں اس پر توجہ مرکوز کرنے کے بجائے اچھے سنیما یا اچھے ڈراموں کا حصہ بننا چاہتا ہوں کہ میرا کردار کتنا بڑا ہے یا کتنا کام ہے۔

Post a Comment

0 Comments