Mahira Khan reveals names of her favourite dancers, actors in Pakistan

 


Mahira Khan reveals names of her favourite dancers, actors in Pakistan

ماہرہ خان نے بیک ٹو بیک بیک سپر ہائیٹ پروجیکٹس دے کر ثابت کردیا کہ وہ سپر اسٹار ہیں۔

پوری دنیا میں ایک بہت بڑی فین فالوورنگ کے ساتھ ، 36 سالہ اداکارہ ہر ایک کی پسندیدہ ہے۔

خان کو حال ہی میں ہیلو میں مدعو کیا گیا تھا! میرا سیٹھی جہاں ان کے بارے میں تفصیلات بتاتی ہیں کہ دقیانوسی تصورات کے باوجود انڈسٹری میں سفر واقعی کیسا رہا ہے۔

انڈسٹری میں اپنی پسندیدہ ڈانسر کے بارے میں بات کرتے ہوئے ، نوری ڈانسر شرم محسوس نہیں کیا اور کہا ، "ہماری انڈسٹری میں بہت سارے اچھے ڈانسر موجود ہیں۔ میرے خیال میں مہوش حیات بہت اچھی ڈانسر ہیں۔ میرا بھی ایک بہت اچھی ڈانسر ہے ، اگر آپ نے اس کا رقص "اک پال" پر دیکھا ہے تو آپ کو معلوم ہوگا کہ وہ اتنی اچھی ڈانسر ہے ، اس کی چالیں حیرت انگیز ہیں۔ وہ اسکرین کو روشن کرتی ہے۔ ریما ، نور ، ریشم یہ سب بہت اچھے ڈانسر ہیں۔

سیٹھی نے ماہرہ سے سوال کیا کہ ان کی پسندیدہ اداکارہ کون ہے جس کے جواب میں انہوں نے جواب دیا ، “جب بات کرنے کی بات آتی ہے تو یہ سب اچھے اداکار ہوتے ہیں۔ مجھے اقرا اور سجل کا کام پسند ہے۔ خاص طور پر خواتین اداکارائیں ہر ایک بہت اچھا ہے۔

خان نے انتہائی متنازعہ نعرہ ’میرا جسم میری مارزی‘ پر بھی وزن ڈالا اور اس جملے کی تائید کی ، "جب میں" میرا جزم میری مارزی "کہتا ہوں تو اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ میں اپنے کپڑے اتار کر ننگے گھومنا چاہتا ہوں!"کام کے محاذ پر ، خان نے بارواں خلڑی کا ٹریلر لانچ کیا ہے جو نینا کاشف کے ساتھ سول فرائی فلمز بینر کے تحت ان کا پہلا پروڈکشن وینچر ہے۔

Post a Comment

0 Comments