Mayo health workers test positive for coronavirus after receiving first dose of vaccine


Mayo health workers test positive for coronavirus after receiving first dose of vaccine

لاہور - میو ہسپتال کے دو ہیلتھ ورکرز نے چینی سینوفرم ویکسین کی پہلی خوراک موصول ہونے کے بعد ناول کوویڈ ۔19 کا مثبت تجربہ کیا۔

عملے کے ایک ممبر اور اس کی اہلیہ نے چینی جبڑے حاصل کرنے کے تین ہفتوں بعد مثبت تجربہ کیا۔ مثبت جانچ نے ناول وائرس کے دوبارہ نمائش کے بارے میں تشویش پیدا کردی۔

ایک نیوز آؤٹ لیٹ سے بات کرتے ہوئے ، صحت کے کارکن ، بھٹی نے کہا کہ ہم میو ہسپتال لاہور کے پہلے سات ملازمین میں شامل تھے جنھوں نے ویکسینیشن کو حتمی شکل دی۔ میں ایک سپروائزر ہوں اور کوویڈ 19 کے مریضوں کے علاج کی دیکھ بھال کرنے کے لئے مقرر کیا گیا ہوں اور مجھے کوویڈ 19 کے متاثرین کی لاشیں بھی منتقل کرنے کا کام سونپا گیا ہے۔

تفصیلات کے بارے میں مزید بتاتے ہوئے ، انہوں نے ذکر کیا جب میں نے اپنی دوسری خوراک 25 فروری کو لینے کا ارادہ کیا تو ، مجھے دیگر ہلکے علامات کے ساتھ بخار بھی محسوس ہوا۔ جن ڈاکٹروں نے میری جانچ کی وہ نے کوویڈ 19 ٹیسٹ کروانے کا مشورہ دیا۔ انہوں نے مزید بیان کیا کہ 28 فروری کو جاری ہونے والی رپورٹس میں ناول کے مرض کے لئے میرا نمونہ مثبت ظاہر ہوا ہے۔

پاکستان نے کوویڈ ۔19 کو قطرے پلانے کی مہم شروع کردی
01:47 شام | 2 فروری ، 2021
اسلام آباد - وفاقی وزیر منصوبہ بندی و ترقیات اسد عمر نے منگل کو کہا کہ مہم کے لئے ...

انہوں نے مزید بتایا کہ میری اہلیہ عصمت کو بھی اسی دن وائرس کا مرض لاحق ہوگیا تھا اور وہ دو روز قبل سنگین ہوگئی تھی اور بعد میں میو اسپتال کے ایمرجنسی وارڈ میں منتقل ہوگئی جہاں وہ زیر علاج رہی۔

صحت کے کارکنوں کے لئے بڑے پیمانے پر ویکسینیشن کا آغاز 4 فروری کو وزیر صحت صحت ڈاکٹر یاسمین راشد کی نگرانی میں ہوا۔ صحت کے حکام نے دوسرے حفاظتی ٹیکوں سے متعلق ماہرین کو سمارٹ نمونے لینے کی تجویز دی۔

چینی ویکسین سونوفرم نے 30 دسمبر کو اعلان کیا ہے کہ ویکسین کے تین ٹرائلز میں بتایا گیا ہے کہ یہ 79 فیصد موثر ہے۔

Post a Comment

0 Comments