Meghan Markle and Prince Harry reveal gender of their second child in an explosive tell-all interview with Oprah Winfrey

 


Meghan Markle and Prince Harry reveal gender of their second child in an explosive tell-all interview with Oprah Winfrey

اوپرا ونفری کے ساتھ میگھن مارکل اور پرنس ہیری کا سب سے چرچا ہوا انٹرویو بہت زیادہ دھماکہ خیز رہا ہے جس میں بادشاہت کو اپنے حص coreے میں لے جانے کی صلاحیت ہے۔

اوپرا ونفری کے ساتھ اپنے تمام انٹرویو میں ، ڈیوک اور ڈچس آف سسیکس نے انکشاف کیا کہ وہ اپنے دوسرے بچے یعنی ایک لڑکی کا استقبال کریں گے۔ ان کا بیٹا ، آرکی ہیریسن ماؤنٹ بیٹن ونڈسر مئی میں دو سال کا ہو جائے گا۔

مزید ، مارکل نے برطانوی شاہی خاندان پر نسل پرستی کا الزام عائد کیا ، اسے جھوٹ بولا اور خودکشی کے دہانے پر دھکیل دیا۔ اس کے بیٹے آرچی کو شہزادہ کے لقب سے انکار کردیا گیا تھا کیوں کہ شاہی خاندان میں اس بات کی تشویش پائی جارہی تھی کہ اس کی جلد کتنی گہری ہوگی۔

میگھن نے اوپرا ونفری کے ساتھ ایک انٹرویو میں کہا ، "وہ نہیں چاہتے تھے کہ وہ شہزادہ بن جائے۔" انہوں نے کہا کہ "اس کے بارے میں بات چیت ہوئی ہے کہ جب وہ پیدا ہوتا ہے تو اس کی جلد کتنی تاریک ہوسکتی ہے۔"

تفصیلات سے آگاہ کرتے ہوئے ، میگھن نے یہ کہتے ہوئے انکار کردیا کہ کس کو ایسے خدشات ہیں لیکن ہیری نے اس وقت اپنی مایوسی کا انکشاف کیا جب ان کے گھر والوں نے انہیں مالی طور پر منقطع کردیا تھا اور اس کے والد شہزادہ چارلس ، جو برطانوی تخت کے وارث تھے ، نے انھیں عہدے سے ہٹانے سے انکار کردیا تھا۔ نقطہ - اگرچہ اب باپ بیٹے کی جوڑی بات کرنے کی شرائط پر ہے۔

شاہی تعصب اور رازوں سے پردہ اٹھانے کے درمیان ، میگھن نے برطانوی شاہی خاندان کو غیر متعلقہ اور قابل تحسین قرار دیا اور ساتھ ہی ڈچس آف کیمبرج ، کیٹ پر بھی اس کی شادی سے پہلے ہی رونے کا الزام لگایا۔“الٹا ہوا۔ شادی سے کچھ دن پہلے وہ (کیٹ) کسی چیز سے پریشان ہوگئیں ، ہاں سے متعلق یہ بات پھولوں والی لڑکی کے لباس کے بارے میں درست تھی ، اور اس نے مجھے رونے کی آواز دی۔ اور اس سے واقعتا my میرے جذبات مجروح ہوئے۔

شہزادہ اس حد تک آگے بڑھا کہ اسے شاہی ادارے کے ذریعہ "پھنس گیا" ، "میں پھنس گیا تھا ، لیکن مجھے نہیں معلوم تھا کہ میں پھنس گیا ہوں ، نظام کے اندر پھنس گیا ہوں۔ میرے والد اور میرے بھائی - وہ پھنس گئے ہیں۔ وہ رخصت نہیں ہوتے ہیں۔ اور مجھے اس کے لئے بے حد شفقت ہے۔

انکشافات کے سراسر حجم کے علاوہ ، ہیری نے اپنی دادی ، ملکہ الزبتھ ، کو بادشاہت میں رہنے سے دور رہنے کے فیصلے کے ساتھ ، آنکھوں میں پٹی ڈالنے سے بھی انکار کیا۔

اس سے پہلے کہ انہوں نے میری کالیں لینے سے روک دیا ، میں نے اپنی دادی کے ساتھ تین بات چیت کی اور والد کے ساتھ دو گفتگو کی۔ اور پھر اس نے کہا کیا آپ یہ سب تحریری طور پر ڈال سکتے ہیں؟

شہزادہ ہیری اور میگھن مارکل نے معاشرتی ...
04:20 شام | 11 جنوری ، 2021
ڈیوک اور ڈچس آف سسیکس ، ہیری اور میگھن برطانیہ کے شاہی سے علیحدگی کے بعد ہی ...

میگھن نے ونفری کو بتایا کہ شاہی ادارے میں شامل افراد نہ صرف اس کو بدنیتی پر مبنی دعوؤں کے خلاف بچانے میں ناکام رہے بلکہ دوسروں کی حفاظت کے لئے بھی جھوٹ بولا۔

برطانوی بادشاہت میں شامل ہونے پر اسے احساس ہی نہیں ہوا تھا کہ وہ کس کے ساتھ شادی کر رہی ہے۔ میگھن نے کہا ، "میں کہوں گا کہ میں اس میں آسانی سے چلا گیا ہوں کیونکہ میں شاہی خاندان کے بارے میں زیادہ معلومات حاصل کرنے میں بڑا نہیں ہوا تھا۔"

ہیری نے کہا کہ میگھن نے اسے اپنی پھنسی شاہی زندگی سے "بچایا" تھا۔ "میں اس سے اتفاق نہیں کروں گا ، مجھے لگتا ہے کہ اس نے ہم سب کو بچایا۔ آپ نے ایسا فیصلہ کیا جس نے یقینا my میری جان بچائی۔

جبکہ شہزادہ چارلس سمیت اہل خانہ کھلی تنقید کا نشانہ بنے ، لیکن ہیری اور میگھن نے ملکہ الزبتھ پر براہ راست حملہ نہیں کیا۔

بکنگھم پیلس نے ابھی تک اس انٹرویو پر عوامی طور پر کوئی تبصرہ نہیں کیا ہے ، جو پیر کی صبح برطانیہ میں صبح سویرے شروع ہوا تھا۔

Post a Comment

0 Comments