Nawazuddin Siddiqui's wife wishes to reconcile for their children


Nawazuddin Siddiqui's wife wishes to reconcile for their children

حیران کن واقعات میں ، نواز الدین صدیقی کی اہلیہ ، عالیہ ، نے اپنے طلاق کا نوٹس واپس لے لیا ہے اور کارروائی روک دی ہے۔

جنت میں پریشانی کا سامنا کرنے کے ایک سال بعد یہ بات سامنے آئی ہے جب اس نے صدیقی کے خلاف سنگین الزامات عائد کیے تھے۔

اب ، عالیہ کا کہنا ہے کہ وہ اب ان سے طلاق نہیں چاہتی ہیں کیونکہ وہ اداکار کا نرم اور خیال رکھنے والا رخ دیکھ چکے ہیں اور ان کی شادی پر کام کرنے کی خواہش مند ہیں۔

اس سے قبل 2020 میں ، عالیہ اور نوازالدین کے گھریلو مسائل منظر عام پر آئے اور بعد میں گھریلو تشدد کا الزام عائد ہونے کے بعد اس نے سرخیوں میں بنا دیا۔

عالیہ نے دعویٰ کیا کہ اگرچہ نواز نے انہیں نہیں مارا ، لیکن ان کے بھائی شمس صدیقی نے کیا۔

ایک حالیہ انٹرویو میں ، اس نے کہا ، "پچھلے 10 دنوں سے میں کوویڈ 19 وائرس سے لڑ رہا ہوں ، یہی وجہ ہے کہ میں ممبئی میں اپنے گھر میں تنہائی کی زندگی گزار رہا ہوں۔ نواز ، جو اس وقت لکھنؤ میں شوٹنگ میں مصروف ہیں ، ہمارے بچوں یانی صدیقی اور شورا صدیقی کی دیکھ بھال کر رہے ہیں۔

“انتہائی مصروف رہنے کے باوجود ، نواز ہمارے دونوں بچوں کی اچھی طرح سے دیکھ بھال کر رہے ہیں جس میں ان کی تعلیم اور دیگر ضروریات شامل ہیں۔ صرف یہی نہیں ، وہ اکثر مجھے فون کرتا ہے اور میری صحت اور ضروریات کے بارے میں پوچھ تاچھ کرتا ہے۔ میں نواز کے اس پہلو سے بہت متاثر ہوں اور اس نے میرے دل کو چھو لیا۔ اس سے قبل ، وہ کبھی بھی اپنے بچوں پر توجہ دینے کے قابل نہیں تھا۔ لیکن اب ، میں اسے اس طرح دیکھ کر واقعی حیرت زدہ ہوں ، "انہوں نے مزید کہا۔

عالیہ نے مزید کہا کہ وہ دونوں اپنے معاملات حل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں اور شادی پر کام کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

“میں اور نواز دونوں مل کر ہمارے درمیان موجود تمام پریشانیوں کو دور کرنے کی کوشش کریں گے۔ آگے بڑھتے ہوئے ، ہم تمام پریشانیوں اور غلط فہمیوں کو حل کریں گے۔ ہم اس کے بارے میں بات کرتے رہے ہیں۔

صدیقی کی شادی عالیہ سے ہوئی ہے اور ان کی ایک بیٹی ، شورا اور ایک بیٹا یانی ہے ، جو اداکار کی 41 ویں سالگرہ کے موقع پر پیدا ہوا تھا۔

Post a Comment

0 Comments