'Slumdog Millionaire' – Indian actor accused of sexual assault


'Slumdog Millionaire' – Indian actor accused of sexual assault

بھارتی ذرائع ابلاغ کے مطابق ، 'سلم ڈگ ملنیئر' اداکار مادھور متل پر سابقہ ​​گرل فرینڈ نے جنسی بدکاری کا الزام لگایا۔

یہ الزام لگاتے ہوئے متل کے خلاف ایف آئی آر درج کی گئی ہے کہ 30 سالہ شخص نے اپنی سابقہ ​​گرل فرینڈ کو 13 فروری کو ممبئی کی رہائش گاہ پر نشانہ بنایا۔

بھارتی میڈیا نے لڑکی کے قریبی ذرائع کا حوالہ دیتے ہوئے بتایا ہے کہ یہ دونوں کچھ مہینوں سے ڈیٹنگ کر رہے تھے۔

ذرائع نے دعوی کیا کہ "وہ قریب آگئے اور اس نے اس سے باہر جانے کا مطالبہ کیا۔ وہ دو ماہ سے ایک دوسرے کو دیکھ رہے تھے۔ وہ الگ ہوگئے اور مادھور اس ٹوٹ پھوٹ سے نمٹ نہیں سکے۔" "وہ جے پور میں شوٹنگ کر رہا تھا۔ زندہ ، وہ ممبئی میں اترا اور 13 فروری کو اپنی باندرا کی رہائش گاہ میں داخل ہوا۔ مسترد کرنے سے قاصر ، اس نے خود کو اس پر مجبور کرنے کی کوشش کی۔ اس نے 15 فروری کو اسے دوبارہ دیکھنے کی کوشش کی ، لیکن لڑکی کا وکیل نرنجانی شیٹی نے انہیں احاطہ چھوڑنے کو کہا اور اس کی تعمیل ہوئی۔ "

تب وکیل نے ایک بیان میں کہا ، "وہ لڑکی مجھ سے بات کرنے کی حالت میں نہیں تھی۔ اس کی دوست مجھ تک پہنچ گئی۔ اسے آنکھ ، گردن اور ہونٹوں کے نیچے چوٹیں آئیں۔ میں نے دریافت کیا کہ اس کے ساتھ بدتمیزی کی گئی اور جنسی زیادتی کی گئی۔ "انہوں نے کہا ، انہوں نے مزید کہا کہ وہ ذاتی طور پر ویمن سیل (سی اے ڈبلیو سی) کے خلاف کرائم میں گئے جنہوں نے بعد میں انہیں فون کیا اور ایف آئی آر درج کی۔

"آپ کسی عورت ، مدت ، کو نشانہ نہیں بنا سکتے۔ آپ اس کے ساتھ دو ماہ یا 20 سال سے رشتہ کر سکتے ہیں ، اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا۔ مردوں کو 'نا' قبول کرنے کے لئے سیکھنے کی ضرورت ہے۔ حقدار رویے کی اس نفسیات کو تبدیل کرنے کی ضرورت ہے۔ ان کو ان کے اعمال کا جوابدہ ٹھہرانے کی ضرورت ہے۔

گلوکارہ کی عصمت دری کا الزام بھارتی سیاست دان پر لگا
10:42 شام | 13 جنوری ، 2021
ممبئی - نیشنلسٹ کانگریس پارٹی کے ایک سینئر رہنما ، جس پر گلوکار رینو شرما کے ذریعہ عصمت دری کا الزام لگایا گیا ہے ، کا کہنا ہے کہ انہوں نے ...

الزامات کے جواب میں ، متل کا کہنا ہے کہ دعوے جھوٹے ہیں۔

حال ہی میں جاری کردہ اپنے ایک بیان میں ، انہوں نے کہا ، "ایسی باتوں کے بارے میں جاننا جو بے بنیاد ہیں۔ ایسی کہانیوں سے بھرے واٹس ایپ پیغامات آئے ہیں جو میرے کردار کو قتل کررہے ہیں۔ کاسٹنگ ڈائریکٹرز کے گروپوں میں جو مجھے کام کرنے سے انکار کرتے ہیں ان کو ہفتوں تک آگے بھیجا جارہا ہے۔

انہوں نے مزید کہا ، "میں سات سال کی عمر سے اپنے خاندان کا واحد کما ہوا رکن ہوں اور میڈیا میں آنے والی یہ تمام اطلاعات آپ ، تصور سے زیادہ طریقوں سے مجھے ، میرے کنبہ اور میرے کیریئر کو متاثر کررہی ہیں۔ میں سب سے گزارش کرتا ہوں کہ اچھل نہ لگیں۔ میڈیا میں ان یکطرفہ رپورٹس کے ذریعے اپنے بارے میں حتمی نتائج اخذ کرنا۔ مجھے قانون پر یقین ہے اور اصل حقیقت جلد ہی سامنے آجائے گی۔

Post a Comment

0 Comments