Vote of confidence – Pakistani celebs voice support for PM Imran Khan


Vote of confidence – Pakistani celebs voice support for PM Imran Khan

جب آج وزیر اعظم عمران خان نے قومی اسمبلی میں اعتماد کا ووٹ مانگا تو مشہور شخصیات نے اس فیصلے کی تعریف کی اور اپنا وزن ان کے پیچھے پھینک دیا۔

شان شاہد ، عمیر رانا ، روحیل حیات ، عمران عباس اور بہت سے لوگوں نے وزیر اعظم خان کی حمایت کے لئے آگے بڑھے۔ وزیر اعظم عمران خان کے خطاب کی تعریف کرنے کے علاوہ تفریحی برادری نے بھی 'کپتان' کی حمایت کی ہے۔

فرحان سعید نے اعتماد کے ووٹ سے قبل وزیر اعظم کے لئے ایک معاون پیغام ٹویٹ کیا۔ "کل @ امرانخان پی ٹی آئی کو پارلیمنٹ میں واضح اکثریت حاصل ہوگی ، لیکن اس بات کی بات نہیں ہے۔ جب تک ہم اس طرح کے نظام پر انحصار کریں گے ، کرپٹ کور۔ لوگ جو پیسے کے لئے کچھ بھی کرسکتے ہیں وہ پارلیمنٹ میں ہیں اور ہم اسے جانتے ہیں۔ اور بدترین بات کہ ہم بحیثیت قوم اس کے ساتھ ٹھیک ہیں! ".


لالی ووڈ کے سپر اسٹار شان شاہد نے وزیر اعظم خان کی حمایت میں اضافہ کیا۔

"چاہے آپ اقتدار میں ہوں یا اپوزیشن میں ، حق کی آواز ، پاکستانی عوام کی آواز ہمیشہ آپ کے ذریعہ کہی جائے گی۔ کھوئی ہوئی کچھ لڑائیاں جنگ کے نتائج کی پیش گوئی نہیں کرسکتی ہیں۔ آپ حق ، دیانت ، امید اور انصاف کی جنگ جیت سکتے ہیں ، ”شان نے لکھا۔


میوزک آئیکن روہیل ہیات نے ٹویٹر پر وزیر اعظم کی حمایت میں لکھا: "اپنی زندگی میں مجھے صرف ایک شخص کو اپنا قائد کہنے کی سعادت حاصل ہے۔ یہ شخص عمران خان ہے۔ ایمانداری کے ساتھ آئی ایم او سے کہیں زیادہ ہے۔ دھچکیوں کو ایک طرف رکھتے ہوئے ، مجھے یقین ہے کہ وہ اپنے مشن IA میں کامیاب ہوں گے۔



ٹی وی اداکار عمیر رانا نے ٹویٹ کیا: “کسی منافق کے پیچھے چھپنے کے لئے اس سے چھوٹا ہونا ضروری ہے۔ عمران خان ان بیچنے اور خریداری میں بہت بڑے ہیں۔ آپ کے ساتھ میرے کپتان۔ "


وینا ملک نے یہ بھی ٹویٹ کیا ، "میں بدعنوانی سے پاک پاکستان کے لئے کھڑا ہوں ، میں # پی ایم عمران خان # بیہند یوسکپر کے ساتھ کھڑا ہوں۔"



مزید یہ کہ ، اپوزیشن کی طرف سے پیش کردہ طعنہوں اور آزمائشوں کے دوران نیٹیزین وزیر اعظم کی ’’ بہادری ‘‘ کی تعریف کرنے کے لئے جمع ہوئے کیونکہ وہ جائیداد اور سلامتی کے لئے یقین رکھتے ہیں ، لوگوں کی دلچسپی کو بالائے طاق رکھنا چاہئے۔

Post a Comment

0 Comments